Programpakker

tv-boks

geografi

Internet uden tv-pakke

Anntenneforeningen kan også tilbyde dig internet via antennekablet, uden at du også behøver at købe tv-pakker.

Hvis du er interesseret, så kontakt Jelling Radio. Se adresse øverst på forsiden. Tilslutningen er gratis i 2022.

Internet

Via antennenettet kan du få adgang til internettet. Foreningen har en aftale med firmaet YouSee om levering.

Hvis du er interesseret, tilmelder du dig hos vor tekniker Ib Jensen fra Jelling Radio. Adresse og telefonnummer er på forsiden.

Priser her.

Endelig kan du ringe til YouSee på 70 70 40 40.

Om at få internet via antennekablet

Da vi løbende har sørget for at vedligeholde og opgradere nettet, kan vi tilbyde et internet, som er pålideligt, og med hastigheder vi ikke behøver at skamme os over; -og det til rimelige priser.

Bemærk, at der også er et årligt kontingent til antenneforeningen på 500 kroner. Det er cirka 40 kroner om måneden.

Priser her.

Bestilling: Kontakt Jelling Radio. Adresse er på hjemmesidens forside..

Hvis du vil have flere oplysninger eller bestille, så henvend dig til vor tekniker Ib Jensen, hvis adresse og telefonnummer er på forsiden.

Vælger du at modtage internet fra os, har du også mulighed for IP-telefoni.

Opdateret december 2021

Via antennekablet er det også muligt at få IP-telefoni, men forudsætningen er, at man også får internet via antennekablet. Flere oplysninger her.

Ring til YouSee på 70 70 40 40, hvis du er interesseret.

Ophør og udmeldelse

Ønsker man at udtræde af foreningen, skal det blot meddeles Jelling Radio og TV.  Det koster intet at melde sig ud, men skal der lukkes for signalet, koster det 575 kroner. Se adressen på forsiden.

Vær opmærksom på følgende: Har man betalt for et helt år, får man penge tilbage. Opgørelsen sker kvartalsvis. Ønsker man for eksempel at udmelde sig af foreningen pr. 1.7. , skal man senest give meddelelse om det den 10.6. Man vil så få penge retur for de to sidste af årets kvartaler.

Fristerne er altså således:

10.3. hvis ophør pr. 1.4. = penge tilbage for 3 kvartaler, hvis betalt for et år

10.6. hvis ophør pr. 1.7. = penge tilbage for 2 kvartaler, hvis betalt for et år

10.9. hvis ophør pr. 1.10 = penge tilbage for 1 kvartal, hvis betalt for et år

10.12 hvis ophør pr. 1.1. = ingen penge tilbage.